Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy/zwroty

Klikając w poniższy link zostaniesz przekierowany do naszego systemu, w którym wygodnie i szybko zrobisz zwrot produktów:
https://www.haniwood.pl/zwrot 

  • Możecie Państwo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
  • Czas 14 dni odlicza się od dnia otrzymania przez Państwa towaru.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
  • Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni od dnia otrzymania paczki zwrotnej.

 

W ZALEŻNOŚCI OD PRODUKTU, PACZKI ZWROTNE TRAFIAJĄ DO NAS LUB BEZPOŚREDNIO DO PRODUCENTA. PROSIMY O KONTAKT PRZED NADANIEM PACZKI W CELU WERYFIKACJI ADRESU!

Tymczasowy adres dla zwrotów:
haniwood Marta Chrom
ul. ks. Alojzego Koziełka 55
44-190 Knurów

Adres ważny do wysyłek od kwietnia 2024r.:
haniwood Marta Chrom
Konie Rzepkowo 22b
76-004 Sianów

 

By odstąpić od umowy, prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu dostępnego w regulaminie sklepu lub do pobrania pod tym linkiem. Wypełniony dokument wraz z oryginałem dowodu zakupu należy dołączyć do paczki lub przesłać do nas skan na adres: sklephaniwood@gmail.com

Dopuszczamy także przyjęcie zwrotu na samodzielnie napisanym oświadczeniu odstąpienia od umowy. Oświadczenie powinno zawierać: aktualną datę, imię i nazwisko, nr. zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz dane i numer konta, na które mamy dokonać zwrotu.

 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Klient może dokonać zwrotu produktu lub poprosić o wysyłkę nowego w przypadku, gdy pierwotnie zakupiony towar dotarł uszkodzony.

Towar nie podlega zwrotowi, gdy Kupujący nie zachował paragonu, produkt lub opakowanie zostało uszkodzone z winy Kupującego.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, najmocniej PRZEPRASZAMY. Macie Państwo prawo do reklamacji, którą najlepiej złożyć na adres e-mail: sklephaniwood@gmail.com lub telefonicznie:

+48 504 099 386

 


W związku z wadą można żądać:

  • wymiany rzeczy na nową, wolną od wad,
  • usunięcia wady,
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Wyjątki od zwrotów – reklamacji

Reklamacja i zwrot miarek wzrostu:

Zwrot miarki z grawerem, jest dla mnie małym problemem, ALE w razie potrzeby coś wymyślę, by móc ją przerobić.

Zwrotowi ani reklamacji nie podlegają miarki, które spotkają się z niechęcią kupującego do posiadania miarki z sękami, miejscami po żywicy czy innymi oznaczeniami deski, które wynikają z jej naturalnego kształtu czy rodzaju. W opisie produktu zaznaczam:

„Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się od widocznego na zdjęciach, ponieważ układ słojów, sęków, miejsc po żywicy na każdej miarce jest inny. Miarki wybieramy kolejno z partii trzymając się wytycznych wybranych przez Państwa (kolor, szerokość, zakres podziałki cm czy rodzaj wieszaka). Deski mogą mieć mniej lub bardziej pofalowane krawędzie boczne bądź proste.”

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl