✓  PŁATNOŚCI PayPo        ✓  TWOJE ZAMÓWIENIE SADZI LAS                    sklephaniwood@gmail.com | tel. 504-099-386

socialmedia top
 
ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 80,00 zł  SADZĄ
 
 
 
Zwroty i reklamacje

1. Odstąpienie od umowy/zwroty

  • Możecie Państwo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
  • Czas 14 dni odlicza się od dnia otrzymania przez Państwa towaru.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
  • Zwrot środków nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę towaru na magazyn.
  • Adres magazynu: Haniwood, ul. ks. Alojzego Koziełka 55, 44-190 Knurów.
  • By odstąpić od umowy, prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu dostępnego w regulaminie sklepu lub do pobrania pod tym linkiem. Wypełniony dokument wraz z oryginałem dowodu zakupu należy dołączyć do paczki lub przesłać do nas skan na adres: sklephaniwood@gmail.com
  • Dopuszczamy także przyjęcie zwrotu na samodzielnie napisanym oświadczeniu odstąpienia od umowy. Oświadczenie powinno zawierać: aktualną datę, imię i nazwisko, nr. zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz dane i numer konta, na które mamy dokonać zwrotu.


Adres zwrotu:

Haniwood Marta Chrom
ul. Ks. Alojzego Koziełka 55
44-190 Knurów

  • Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  • Klient może dokonać zwrotu produktu lub poprosić o wysyłkę nowego w przypadku, gdy pierwotnie zakupiony towar dotarł uszkodzony.
  • Towar nie podlega zwrotowi, gdy Kupujący nie zachował paragonu, produkt lub opakowanie zostało uszkodzone z winy Kupującego.
  • Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


2. Reklamacje
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, po najmocniej PRZEPRASZAM. Macie Państwo prawo do reklamacji, którą najlepiej złożyć na adres e-mail: sklephaniwood@gmail.com lub poprzez pocztę:

 

Przesyłki (reklamacje) kierujemy pod adres:
Haniwood Marta Chrom
ul. Ks. Alojzego Koziełka 55
44-190 Knurów

W związku z wadą można żądać:

  • wymiany rzeczy na nową, wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
  • Wyjątki od zwrotów – reklamacji

Reklamacja i zwrot miarek wzrostu:

  • Zwrot miarki z grawerem, jest dla mnie małym problemem, ALE w razie potrzeby coś wymyślę, by móc ją przerobić.
  • Zwrotowi ani reklamacji nie podlegają miarki, które spotkają się z niechęcią kupującego do posiadania miarki z sękami, miejscami po żywicy czy innymi oznaczeniami deski, które wynikają z jej naturalnego kształtu czy rodzaju. W opisie produktu zaznaczam:

„Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się od widocznego na zdjęciach, ponieważ układ słojów, sęków, miejsc po żywicy na każdej miarce jest inny. Miarki wybieramy kolejno z partii trzymając się wytycznych wybranych przez Państwa (kolor, szerokość, zakres podziałki cm czy rodzaj wieszaka). Deski mogą mieć mniej lub bardziej pofalowane krawędzie boczne bądź proste.”

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl