Polityka prywatności

Polityka COOKIES

Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Sklepu.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

 

W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;

pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, na przykład wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;

„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;

„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

 

 

RODO

Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne.
Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki wyraziłeś zgodę. W przypadku, gdy postanowisz jednak nie podawać nam niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazisz zgody na ich przetwarzanie, niestety nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia.

Prosimy, abyś pamiętał, że w każdej chwili masz prawo do aktualizacji lub całkowitego usunięcia swoich danych osobowych. Możesz to zrobić samodzielnie, jak i korzystając z naszej pomocy, której chętnie udzielimy – w takiej sytuacji prosimy o informację na adres mailowy sklephaniwood@gmail.com.

Nasza firma przestrzega restryktywnej polityki bezpieczeństwa danych osobowych. Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań, aby poziom ten z roku na rok był coraz wyższy. Wierzymy, że zapoznanie się z naszą polityką prywatności pozwoli Ci poczuć się bezpiecznie i cieszyć zakupami www.haniwood.pl.

I. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych www.haniwood.pl (dalej ADO), czyli odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa Twoim danym osobowym jest:

haniwood Marta Chrom
Rzepkowo 22b
76-004 Sianów
NIP 782-248-31-75, REGON 388757248

II. System ochrony danych osobowych

Niniejsza Polityka prywatności stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego spoczywającego na ADO zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej: Rozporządzenie), a także w związku z art. 28 pkt 4 Rozporządzenia.

W związku z przyjętym przez Sklep modelem biznesowym, niektóre zamówienia złożone w Sklepie realizowane są także przez dostawcę towaru. Oznacza to, że wysyłka towaru może nastąpić bezpośrednio z magazynu dostawcy towaru. W takim przypadku, ADO celem realizacji zamówienia, przekazuje niezbędne dane klienta do producenta, umożliwiającym tym samym dostawę towaru.

Jednocześnie ADO zastosował środki techniczne i organizacyjne zapewniające prawidłową realizację obowiązków nałożonych na niego jako na administratora danych osobowych na mocy obowiązujących przepisów, w szczególności przepisów Rozporządzenia.

Do najważniejszych elementów zastosowanego systemu ochrony danych osobowych należą:

  1. Certyfikat SSL, który gwarantuje on, że komunikacja pomiędzy Twoim komputerem, a www.haniwood.pl jest szyfrowana 256 bitowym kluczem.
  2. Gromadzimy i przetwarzamy tylko niezbędne dane osobowe i to przez możliwie najkrótszy czas, a na każde działania nie związane z realizacją umowy kupna-sprzedaży musisz wyrazić oddzielną zgodę.
  3. Umowy zawarte z podmiotami przetwarzającymi, jeżeli w związku z przyjętym modelem biznesowym do wykonania konkretnych czynności przetwarzania danych w imieniu ADO będą zaangażowane inne podmioty przetwarzające, na tym innym podmiocie przetwarzającym, na mocy umowy oraz przepisów prawa, ciążą te same obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych, jak na ADO. W szczególności, chodzi o obowiązek zapewnienia wystarczających gwarancji wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało wymogom Rozporządzenia. Jeżeli ten inny podmiot przetwarzający nie wywiąże się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych, pełna odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków tego innego podmiotu przetwarzającego spoczywa, co do zasady, na ADO.
  4. Dostęp do Twoich danych osobowych, mają tylko osoby uprawnione i przeszkolone w zakresie ochrony danych osobowych, dające gwarancję ich bezpieczeństwa.
  5. System IT www.haniwood.pl oraz procedury wewnątrzfirmowe spełniają wszelkie standardy ochrony danych osobowych.

ADO tym samym dopełnił wszelkich prawem przewidzianych obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych.

III. Dane osobowe, cel i czas przechowywania

  1. Rejestracja

W trakcie rejestracji prosimy o podanie danych niezbędnych do założenia konta w haniwood.pl, dzięki czemu nie musisz przy każdym kolejnym zakupie tracić czasu na ponowne wypełniania całego formularza zamówienia. Rejestrując się oszczędzasz czas i pieniądze, gdyż zarejestrowani Klienci uczestniczą w programie lojalnościowym i uzyskują rabaty za wcześniej dokonane zakupy.

Zarejestrowany Klient po zalogowaniu ma również możliwość weryfikacji statusu złożonego zamówienia i historii dokonanych zakupów. Zarejestrowany i zalogowany klient w każdej chwili może samodzielnie poprawiać, uzupełniać lub usunąć całkowicie dane z www.haniwood.pl.

W trakcie rejestracji prosimy o:

  1. imię i nazwisko – niezbędne nam do wystawienia później dokumentu sprzedaży i zaadresowania przesyłki;
  2. adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny nam później do zaadresowania przesyłki;
  3. e-mail – niezbędny do logowania i komunikacji związanej z korzystaniem z haniwood.pl;
  4. numer telefonu – niezbędny w przypadku wyboru niektórych metod dostawy (wymagany przez przewoźników)

Dane przechowywane są przez okres 5 lat od ostatniego logowania.

 IV. Złożenie zamówienia

W trakcie składania zamówienia prosimy o podanie nam danych niezbędnych do realizacji zamówienia, które w przypadku zarejestrowanych i zalogowanych Klientów częściowo pobierane są automatycznie z danych podanych przy rejestracji.

Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie:

  1. imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji – niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży i zaadresowania przesyłki;
  2. adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny do zaadresowania przesyłki;
  3. e-mail – niezbędny do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;
  4. numer telefonu – niezbędny w przypadku wyboru niektórych metod dostawy (wymagany przez przewoźników).

W przypadku, kiedy przy składaniu zamówienia Klient wybierze dostawę na inny adres niż wskazany przy rejestracji lub składaniu zamówienia, prosimy dodatkowo o podanie:

  1. imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji – niezbędne nam do zaadresowania przesyłki;
  2. adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny do zaadresowania przesyłki;
  3. numer telefonu do odbiorcy przesyłki – niezbędny w przypadku wyboru niektórych metod dostawy (wymagany przez przewoźników).

W przypadku, kiedy przy składaniu zamówienia Klient wybierze wystawienie dokumentu sprzedaży na inne dane, niż wskazane przy rejestracji lub składaniu zamówienia, prosimy dodatkowo o podanie:

  1. imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji – niezbędne do wystawienia dowodu sprzedaży;
        2. adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędne do wystawienia dowodu sprzedaży;

Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane przez www.haniwood.pl i następujące podmioty w podanym poniżej zakresie:

imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są do producenta towaru, upoważnionego na mocy odpowiednich umów oraz przepisów prawa do przetwarzania danych osobowych kupującego w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;

imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki w zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są:

  1. Poczta Polska SA z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000334972, NIP: 525-000-73-13)
  2. InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (KRS 0000543759, NIP: 6793108059)
  3. DPD POLSKA SP. Z O. O. (KRS: 0000028368, NIP: 5260204110, REGON: 012026421)
  4. DHL z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000631916, NIP: 951-24-17-713, REGON: 365170883)
  5. FEDEX EXPRESS POLSKA SP. Z O. O. (KRS: 0000037973, NIP: 526-10-05-306, REGON: 010612250)
  6. UPS POLSKA SP. Z O.O. (KRS: 0000036680, NIP: 522-10-04-200, REGON: 010771280
  7. imię i nazwisko, adres, NIP wskazane jako dane na które ma być wystawiony dokument sprzedaży są przekazywane w postaci dokumentu sprzedaży do systemu księgowego:
  8. iFirma S.A./ oprogramowania do faktur iFirma


W przypadku skorzystania z płatności z wykorzystaniem zewnętrznego systemu płatności, wszelkie dane podane po przejściu na stronę operatora płatności pozostają zarejestrowane wyłącznie w jego bazie i nie są w żaden sposób dostępne lub przechowywane przez www.haniwood.pl

www.haniwood.pl współpracuje z następującymi operatorami płatności:

Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561.

  1. Dane przechowywane są przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wystawiono dokument sprzedaży, zgodnie ze stosownymi przepisami regulującymi czas przechowywania dokumentów księgowych.
  2. Marketing

W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymywanie w procesie rejestracji lub składania zamówienia prosimy jedynie o podanie adresu e-mail, na który przesyłane będę informacje handlowe z www.haniwood.pl, z których w każdej chwili możesz zrezygnować logując się na swoje konto w www.haniwood.pl lub klikając link anulujący subskrypcję i znajdujący się w stopce każdego newslettera.

  1. Korespondencja

W przypadku, kiedy zostaną nam przekazane dane osobowe, które nie są nam niezbędne w celu realizacji umowy lub prawnego obowiązku np. w korespondencji z nami, w formularzach odstąpienia od umowy, rękojmi lub gwarancji dane te zostaną niezwłocznie usunięte lub zanonimizowane i nie będą przetwarzane.

Prosimy więc nie przekazywać nam informacji i danych osobowych, o które wprost nie prosimy i nie mających znaczenia z punktu widzenia realizacji umowy lub obowiązku prawnego.

 

Integracja Trustbadga Trusted Shops i pozostałych widżetów

W celu wyświetlania usług Trusted Shops (np. znak jakości, system opinii) oraz oferowania produktów Trusted Shops dla kupujących po złożonym zamówieniu z naszą stroną internetową zintegrowane są widżety Trusted Shops.

Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na optymalnym marketingu naszej oferty poprzez umożliwienie dokonywania bezpiecznych zakupów internetowych. Trustbadge i reklamowane za jego pomocą usługi stanowią ofertę spółki Trusted Shops AG, Subbelrather Str. 15c, 50823 Kolonia, Niemcy (dalej „Trusted Shops”) z którą zgodnie z treścią art. 26 RODO wspólnie odpowiadamy za ochronę współadministrowanych danych zgodnie z treścią art. 26 RODO. Niniejszym informujemy Państwa o zasadniczej treści wspólnych uzgodnień współadministratorów (art. 26 ust. 2 RODO).

 

W ramach wspólnej odpowiedzialności istniejącej pomiędzy nami a Trusted Shops AG, w przypadku pytań dotyczących ochrony danych i chęci dochodzenia swoich praw, prosimy o skontaktowanie się z Trusted Shops za pomocą danych kontaktowych wskazanych w polityce prywatności firmy Trusted Shops. Niezależnie jednak od tego zawsze mogą Państwo zwrócić się do wybranego przez siebie współadministratora danych. Państwa zapytanie lub wniosek zostanie wówczas w razie takiej potrzeby przekazany do drugiego współadministratora w celu jego opracowania/udzielenia odpowiedzi.

1.  Przetwarzanie danych w ramach integracji Trustbadga i pozostałych widżetów

Trustbadge jest dostarczany przez amerykańskiego dostawcę treści CDN (Content-Delivery-Network). Odpowiedni poziom ochrony danych zapewniają standardowe klauzule ochrony danych oraz dodatkowe umowne porozumienia.

 

W przypadku wywołania Trustbadge serwer sieciowy automatycznie zapisuje tzw. plik dziennika (logi serwera), który zawiera również Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesłanych danych oraz operatora wnioskującego (dane dostępowe) i dokumentuje wywołanie. Adres IP jest anonimizowany natychmiast po pobraniu, tak aby zapisane dane nie mogły zostać przypisane do konkretnej osoby. Zanonimizowane dane są wykorzystywane w szczególności do celów statystycznych i analizy błędów.

  1. Przetwarzanie danych po złożeniu zamówienia

Po złożeniu zamówienia, Trustbadge uzyskuje dostęp do informacji o zamówieniu zapisanych w wykorzystywanym przez Państwa urządzeniu końcowym (suma zamówienia, numer zamówienia, ewentualnie zakupiony produkt) oraz adres e-mail. Jest to konieczne, aby móc zaoferować Państwu usługi Trusted Shops i w razie potrzeby automatycznie zabezpieczyć ochroną kupującego Państwa zamówienie. W tym celu Państwa adres e-mail, który jest haszowany za pomocą kryptologicznej funkcji jednokierunkowej jest przekazywany do Trusted Shops. Podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

Powyższe służy sprawdzeniu, czy są już Państwo zarejestrowani do celów korzystania z usług Trusted Shops i jest niezbędne do realizacji naszych i Trusted Shops nadrzędnych uzasadnionych interesów w zakresie zapewnienia ochrony kupującego powiązanej w każdym przypadku z konkretnym zamówieniem oraz usług oceny zakupu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku gdy są już Państwo zarejestrowani, dalsze przetwarzanie danych odbywać się będzie zgodnie z umową zawartą pomiędzy Państwem a Trusted Shops. Natomiast jeśli nie są Państwo zarejestrowani, otrzymają Państwo możliwość dokonania takiej rejestracji. Dalsze przetwarzanie danych po rejestracji zależeć będzie również od rodzaju umowy zawartej z Trusted Shops. Jeśli nie dokonają Państwo żadnej rejestracji, wszystkie udostępnione dane zostaną automatycznie usunięte przez Trusted Shops i ich powiązanie z konkretną osobą nie będzie już możliwe.

Trusted Shops korzysta z usługodawców w zakresie hostingu i monitorowania logów. Podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a uzasadniony interes polega na dążeniu do zapewnienia bezproblemowego działania naszych stron. Związane z tym przetwarzanie danych może odbywać się w także w państwach trzecich (USA i Izrael). Odpowiedni poziom ochrony danych został zapewniony w przypadku USA poprzez uzgodnienie obowiązywania standardowych klauzul ochrony danych i dalsze środki umowne, a w przypadku Izraela istnieje decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony danych. Dalsze informacje znajdą Państwo tutaj.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl