Piłki sensoryczne zestaw małego naukowca





Opis
Odkryj świat integracji sensorycznej w formie kreatywnej i aktywnej zabawy. Trzy piłki z różnymi wypustkami o żywej kolorystyce bezpośrednio wpływają na zmysły dziecka. Piłki Rubbabu to połączenie wspaniałego pomysłu, przełożonego na funkcjonalny i bezpieczny dla dziecka obiekt sensoryczny. Piłki są także świetnym narzędziem podczas zajęć fizjoterapeutycznych. Zapewnij dziecku radosną oraz rozwojową zabawę.
Wiek: 12m+
Ilość: 3 sztuki
Wymiary: Ø 5 cm
Materiał: 100% naturalny, spieniony kauczuk
Atesty: CPSIA, AS/NZS ISO 8124, EN71, REACH
Sensoryka to odczuwanie świata wszystkimi zmysłami! Wesprzyj rozwój motoryki małej oraz koordynacji oko-ręka u swojego Dziecka.
Każda piłka ma swój kolor i inny wzór wypustek, za to wszystkie są sprężyste i bardzo miękkie. Żywa kolorystyka zabawek została uzyskana, dzięki użyciu tylko atestowanych barwników spożywczych. Zabawa z piłkami poza aspektami działającymi na sensoryczne doznania, wspiera także naukę kolorów, liczenia, poznawania praw fizyki (jak działa grawitacja). Można nimi rzucać, turlać, kozłować, trafiać do celu, masować ciało - dłonie - stopy, porównywać, ściskać i ugniatać. Piłki mogą pomóc także w wyładowaniu napięć i nerwów - rzuć nimi o ścianę! Niech złe emocje uciekną z ciała Twojego dziecka.
Sprawdź także duże piłki sensoryczne dla dzieci.
Rodzaje piłek:
- zielona z bąbelkami
- różowa z wypustkami
- chabrowa z kraterami
Materiał:
Piłki Rubbabu wykonane zostały z naturalnego surowca, którym jest kauczuk. Dzięki temu piłki mają właściwości antybakteryjne, hipoalergiczne oraz są całkowicie biodegradowalne. Uwielbiamy produkty, które są przyjazne dla dzieci oraz środowiska. Pomysłodawcą i twórcą piłek sensorycznych jest sławny indyjski rzeźbiarz Arun Kumar HG. Wartym uwagi jest fakt, że firma Rubbabu przestrzega zasad fair traide oraz zero waste. Jest to pierwsza tego typu wytwórnia zabawek w Indiach.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.